Our blog on English

Странице

субота, 12. децембар 2015.

Winterlichous tag


  1. Omiljeni lak za nokte?

Ove zime omiljeni lak za nokte mi je tamno bordo nijansa. Ja sam od onih koji dele lakove na zimske i letnje. Zimski lakovi su uglavnom tamniji, a letnji su svetliji. Mada, ponekad se desi da napravim kompromis i zimi stavim svetliju nijansu, da bih "ulepšala tmurni dan". 

2. Omiljeni proizvod za usne? 
 
To je Labello Lip Butter. Zimi su mi uglavnom  suve usne pa se mora koristiti labello.
Ovi labelli imaju fenomenalan miris, pa mi ponekad dođe da ih pojedem. :)
3. Najviše nošen komad odeće?
To je ovaj pufnasti džemper sive boje. On je idealan za hladne dane, kože da se nosi ispod jakne, prsluka, ide idealno uz farmerke, trenerke, a super može da stoji i uz suknje. Fenosmenalan je za školu, a može da prođe i za izlaske,

4.Omiljeni zimski aksesora?
To su ove pufnice sa kojima sam naprosto opsednuta. Nosim ih i na tašnama, privescima, mobilnom, a i na gumici. 

5. Omiljeni zimski miris ili sveća?
Moram priznati da nisam neki zaljubljenik u sveće, ali zato volim sprejeve za osvežavanje prostora. Omiljeni miris mi je  "Glade" vanila. 

6. Omiljeno zimsko piće?
Kafa je nešto u čemu ja uživam. To može biti cappuccino, espresso latte, a može da bude i vruća čokolada. 

7. Omiljeni praznični film svih vremena?
Film koji me uvek nasmeje makar ga gledala 100x za redom. The Best

8. Omiljena praznična pesma?

Ching Go Bell


9. Omiljena praznična hrana?
Sufle je nešto što obožavam.

10. Koja je tvoja omiljena praznična dekoracija?
Obožavam Božićnu dekoraciju :)

11. Šta je na vrhu tvojih Novogodišnjih želja/liste?
Michael Kors Selma torba

12. Tvoji planovi za praznike ove godine?
Nemam neke posebne planove za vreme praznika, ali ono što bih možda želela je da odem negne na planinu za Novu godinu, i da se odmorim od svega...


Нема коментара:

Постави коментар

Напомена: Само члан овог блога може да постави коментар.